luften doftar smultronpaj

Idag är det snöstorm. Det var vad alla sa i alla fall, jag tycker inte det är särskilt mycket till storm, men snöar gör det ju.. Snö är mysigt men det börjar bli lite ensidigt nu att varje morgon knyta på sig ett par tygskor och efter 100 meter vara dyngsur och iskall om fötterna. Jaja, dagen har varit underbart rolig ändå för jag älskar mina fina och jag vet inte varför halva jag bara försvinner samma sekund som jag sätter foten innanför dörren. Jag tycker hemskt och förfärligt synd om alla som måste stå ut med mig här hemma för jag är verkligen den värsta verasionen av mig.

Nu ska jag dricka té och baka kakor. Baka, det är terapi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0