not ready to let you go

Planerna för dagen var att stanna hemma med tanke på matteprovet, historialäxan, spanskaläxan  och engelska provet vilka jag inte hade pluggat till alls.. Men återigen med tanke på matteprovet så kände jag att jag behövde göra det och åkte därför till första lektionen.
Blickarna svider.
Provet tog ungefär 40 minuter och när jag väl var där ville jag inte åka hem utan att köpa lunch och matkortet börjar ju inte gälla förens efter tio så jag satt kvar på matten ett tag och snackade mest skit men sen hjälpte jag IG barnen lite också med deras kompletteringar..

Väl hemma var planen att ajg skulle sova lite, dricka mängder med té med honung och äta mandariner för att bli frisk, men vi hade inga mandariner och inget gott té heller så jag åt risifrutti och kladdkaka istället och slötittade på tv och hittade Extreme Home Makeover. Det brukar vara ganska sorgligt ibland men idag var det inte särskilt speciellt så jag har ingen aning om varför jag grät men när jag gjorde det blev jag sugen på att se någon riktigt smörig och dramatisk kärleksfilm. Smsade Frida och gick dit för att låna hennes OTH box och där blev jag kvar i drygt två timmar då jag satt vid bordet tillsammans med Frida, Jonna och Rebecca, drack té och åt godis och snackade skit. En riktigt trevlig eftermiddag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0