trick or treat

Jag måste nog ha tagit rekord i onetreehillmaraton under det senaste dygnet eftersom jag började kolla runt sjutiden igår och blev klar vid halv tio idag, fem skivor på 26,5 timmar och jag har inte ens sträckkollat (hosthost) för jag har faktiskt sovit, ätit, duschat, skrivit en sida på min svenska artikel och fikat med familjen under den tiden också. Imponerande skulle jag vilja påstå.

Jag mår bättre också, lite i alla fall. Ungefär fyra koppar té och massa godis har hjälpt rätt så bra mot halsondan och OTH har inte bara rivit upp gamla minnen, det har faktiskt kopplat bort mina tankar under de timmar jag tittat så jag är rätt så nöjd med mina två dagar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0