true colours are beautiful

Jag ska börja göra alla de där sakerna som får mig att må bra igen. Helgen var bra och jag trivs med att må bra, jag vill inte att det ska försvinna. Jag ska börja dricka mer té igen, för té är en mirakel dryck. Jag ska börja träna igen för även om första veckorna med träning är dödstråkiga så mår jag så omåttligt bra efteråt och efter ett litet tag vet jag att träningslusten kommer tillbaka. Jag ska börja skriva dagbok igen, inte varje kväll men oftare, och jag ska köpa en ny och börja om på riktigt, skriva om både mina dagar och hur det är. Jag ska läsa mina två böcker - "Du äger" och "Duktighetsfällan" och sedan ska jag lära mig något av dem. Jag ska äta bättre igen, sova bättre igen. Framförallt ska jag umgås med de jag vill, och fullkomligt strunta i dem jag inte vill vara med. Jag ska ha hemmakvällar när jag känner för det, och utekvällar när jag är på det humöret.

Det är dags att ta tag i saker, sluta snacka och bara skjuta upp allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0