when you believe

När jag vaknade imorse tog jag mig äntligen tid att skriva ner alla nyårslöften, sju stycken blev det, om jag minns rätt. Alla är bra på sina egna vis men det värker ändå rakt igenom när jag tänker på en del av dem. Twilightböckerna tog precis slut så jag antar att jag antingen måste börja om på nytt eller också hitta en ny drog för att fylla hålet.

Gårdagskvällen var grymt rolig och underbar, det var chill, bra musik, härligt folk, god mat och lagom dricka. Den första av alla barndomsvänner som fyllde myndig och fler kommer det bli, både gamla och nya vänner. En bra start på allt firande var det och jag är glad att jag var där!

Ledsen är jag dock över att min kamera var försvunnen så att jag inte kunde ta några egna bilder, måste se till att leta fram den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0