when the moon and the stars start singing

Jag har inga pengar för tillfället för jag spärrade mitt bankkort igår då jag tappade det och massa mer på bussen. Tur i alla fall så ringde det en liten räddande ängel som hette Maria och hade hittat det! Men hur som har jag inga pengar och faktiskt bryr jag mig inte så jättemycket. Jag är redo inför tolv dagar på land nummer ett och sedan fyra dagar på land nummer två. Och egentligen vill jag bara åka nu på en gång.

Jag läste lite från förra sommaren och av någon anledning verkade jag ha så mycket mer att säga då. Jag tänkte mycket mer då. Jag vet inte vad som har hänt det senaste året, halvåret kanske. Jag har tappat så mycket av mina tankar. Det är inte mycket som händer i huvudet längre utan snarare bara samma saker, ungefär fyra olika saker, som snurrar runt runt runt, hela dygnet. Det spelar ingen roll vilken tid det är eller vilken plats jag befinner mig på, det är ändå bara samma tankar som finns i mig. Samma känslor också. Fast känslorna växlar beroende på min inställning till tankarna. Oj vad flummigt det lät, men det är så det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0