jag ger dig allt jag har

Även fast livet går vidare och även om jag mår bra finns det alltid något luddigt gömt i mitt huvud. Ibland är det som ett suddigt minne, ibland ett öppet sår. Jag vill inte sova längre men det beror inte på att jag är rädd för drömmar, det beror inte heller på att jag är för glad. Jag vill helt enkelt inte. Jag vill inte förlora någon tid, jag vill inte missa något. Tillvaron börjar bli stressad nu. Jag har sänkt mig i alla helvetes ämnen i skolan så jag tror att jag dör. Körkort - varningslampan lyser lika starkt som solen. Sommarlov, hinna med allt sommarlovet bjuder på. Göra allt rätt.

Fast egentligen vill jag inte det. Jag vill inte göra något rätt. Jag vill bara göra mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0