let me know whats on your mind

Uppdateringen suger och mina bästa ursäkter är att det är sommar och jag vägrar tillbringa mitt lov framför datorn, samt att jag försummat min riktiga dagbok alldeles för mycket också. Senaste dagarna har varit fullt upp med jobb, middagar, midsommarfirande, solning, gym, picknick, sällskapsspel och nattmys.

Jag befinner mig just nu på landet och har sovit max tre timmar inatt och som alltid när jag sover lite blir jag nostalgisk och alldeles sentimental, tänker för mycket. Jag har kommit underfund med väldigt mycket som gäller mig under dagen och jag har förändrats. På ett drastiskt sätt. Samtidigt tror jag inte någon annan än jag märker skillnaden särskilt väl eftersom det mer handlar om mitt sätt att tänka och agera än mitt sätt att bemöta andra människor.

Nu lyser solen och jag ska sätta på mig min vita bikini och lägga mig på en luftmadrass i viken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0