så du försöker tala om för mig att jag är ditt favoritheroin?

Gårdagskvällen blev härlig, annorlunda och oväntad. Jag körde in till Söder med pappa och mötte sedan Amanda, Freddan, Micke och någon med ett namn jag inte minns. Vi satt på en utomhusbar vid Medis i ett par timmar och snackade. Sov hos Amanda fast vi hann inte sova särskilt mycket, vi åt tårta och gjorde ingenting i några timmar. Tror att vi somnade runt halv tre tiden och jag drömde en underbar men lite knäpp dröm, tror jag blir lite för påverkad av böckerna jag läser.

Idag har jag varit dödstrött hela dagen, kom precis från jobbet och borde börja plugga, matte, spanska och historia tills imorgon. Körkortsteorin. Men jag måste läsa. Det går inte att komma ifrån, det är ett hemskt men underbart beroende. Jag kan inte låta bli min bok, det är som om den skriker på mig och när jag inte läser är den allt jag har i huvudet ändå. Det är omöjligt att koncentrera sig på något annat.

Och ja.. jag råkar vara världens störta boknörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0