what a beautiful nightmare

Jag har svårt att avgöra vilket som är värst, att vakna från en underbar dröm som man vet aldrig kommer bli sanning eller att vakna från en mardröm där man blivit så sårad att man knappt tror att det är sant. Jag vaknade imorse med drömmen så starkt levande i mig, näst intill gråt på grund av förödmjukelse och det var svårt att ta till sig. Dock tror jag ändå att det måste varasvårare att vakna från en fin dröm eftersom drömmen då är bättre än verkligheten. Jag tror att jag hellre vaknar från en mardröm och inser att livet är bättre.

Trots det lever ororskänslorna från drömmen kvar. Det kommer bli svårt att se dig i ögonen nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0