when the city is down?

Hemma och borta igen. Har jobbat sedan elva och om fyra timmar åker jag ut till Trosa igen, med sällskap av Frida den här gången. Och innan det ska jag äta våfflor, kanske i solen på balkongen.

Idag är första gången jag startar min egen data också, på jag vet inte hur många dagar. Jag är arg och irriterad på mycket samtidigt som det är många andra tankar som också snurrar och eftersom jag försummat min dagbok lite har jag inte riktigt lyckats avreagera mig någonstans alls på sistone. Men ändå känns det betungande att starta den här jäkla manicken igen. Det är deprimerande. Sommar ska vara ute, eller inne om man vill, men inte framför en jävla skärm, vare sig det gäller data eller tv. Fast jag velar ju ändå lite, självklart, jag tycker ju om att skriva av mig lite då och då, även fast sommaren är bäst.

Har inte lyckats ta så mycket sommarbilder än, ska nog ta med mig kameran ut ikväll, sjukligt fint nere på hennes landställe.

Kommentarer
Postat av: E

Jag håller med. Nu har jag ändå bloggat och hållit på med att välja ut foton till framkallning (två saker jag tycker är roligt) men allt annat man brukar göra vid datorn är otroligt deprimerande!



sv: och jag som trodde jag hade tagit en bra bild på ett bra avstånd så ingen skulle se att jag läser twilight! Haha!

2010-06-28 @ 01:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0