Borta bra..

.. men hemma bäst. Fast hemma är bara bra utan telefon och utan dator. Jag ska sluta med det, sluta använda all sån där fuskkomunikation.

Har haft en underbar vecka i Indien, efterlängtad värme, ett års brödkonsumtion, solbränna, shopping, sandstränder, livsfarliga taxiturer och gata efter gata med krimskramsaffärer. Det har varit fint men som alltid har jag längtat hem, skillnaden den här gången var att det fanns inte lika mycket att längta till och därför trivdes jag bättre utomlands än jag har gjort på länge. Saknade alla hemma och saknade vanorna, mitt vanliga liv, men inget annat. Hemma på fredagmorgon och jag hade en underbar fredagkväll hos Amanda sedan en sjukt härlig lördag med chill. Det är det jag har saknat, alla vänner och allt det enkla. Jag vill inte ha datorer och sms och telefoner som inte funkar och som förstör tillvaron. Därför ska jag kasta bort den dumma telefonen och stänga av datorhelvetet och leva.

Live forever young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0