lyckan för hundar

I fredags var sista dagen på praktiken och alla var så gulliga och snälla, jag fick två presenter med mig hem och ett jättefint kort och jag lovade att komma och hälsa på lite då och då, jag kommer faktiskt sakna det stället otroligt mycket, trots att jag bara var där en vecka. Fick sluta en timme tidigare och då drog jag mig in mot Drottninggatan för att möta upp Amanda, vi skulle powershoppa och om vi lyckades. Vi handlade för 1300:- respektive 2000:- var och jag är nöjd och glad och lycklig. Sommar och vårkläder, ytterligare en klänning, snygga klackar och lite våraccessoarer. Sen åkte vi hem till mig, väntade in Jennifer och såg på film till halv fyra. Jag tycker om fredagskvällar.

Nu är jag trött som en liten mygga och rätt nöjd. Jag vill göra om lite i mitt rum och helst av allt vill jag som vanligt flytta hemifrån. Tékväll nu och sedan tidigt i säng, imorgon klockan halv sju hämtar pappa mig för att åka till Gillinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0