never ever

Ibland är allting helt galet och för en gång skull tänker jag faktiskt låta det vara så. Helgen var faktiskt den roligaste på riktigt länge och jag har upptäckt att det finns fler människor som kan göra mig glad och lycklig. Jag orkar inte bry mig om de som inte bryr sig och jag orkar inte bry mig om de som tycker att jag är konstig. Jag vill vara konstig så länge jag är glad och det är jag. Fredagen finns nog inte så mycket att säga om egentligen, lördagen var underbart rolig med dans på bordet, mycket skratt och jag vet inte allt. Söndagen var också rolig, 18 middag för Madde och jag och Amanda var lite för trötta, lite för flummiga och lite för.. fulla, på en söndag? Men jag menar det. Jag orkar inte göra allting som alla förväntar sig längre och nu blev det en lyckad helg tack vare det.

På onsdag fyller Amanda 18 och då smäller det igen. Sedan fyller mamma år på torsdag och Gustav på söndag. Sedan är det påsklov och då ska jag träffa Pelle. Det är konstigt men kändes ändå bra när vi pratade idag och igår. När vi setts kommer det förhoppningsvis och förmodligen vara helt bra igen.

Kommentarer
Postat av: Classy

Härligt att du haft en rolig helg :) Allt bra idag?



Föresten snygging, om du vill får du gärna ta å rösta på mig som "månadens babe" här: http://emmakullbratt.blogg.se/2010/march/manadens-babe-tavling.html

Röst nr:3



ALLA SOM RÖSTAR LÄNKAS PÅ MIN BLOGG!!! :)

2010-03-29 @ 19:54:05
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0