om jag faller vill jag falla fritt

Med tanke på det där inlägget om att plugga så oroar jag mig ju oftast i onödan. Hetsar upp mig för att jag tror att jag har mer att göra än vad det egentligen är. Det känns i alla fall som att jag har mycket att göra nu men med tanke på att det bara är fem skoldagar till lov ska jag inte stressa.

Idag ska jag bli klar med ergonomiuppsatsen och företagsuppsatsen. I helgen ska jag festa. På måndag ska jag bli klar med redovisningen och sedan måste jag köpa present till mamma, Gustav, Amanda. Jeklar vad det blir presenter den här månaden. Och göra musikanalys och träningsprogram med Mickis. Och läsa svenskaboken och skriva analys och skriva manus för en teater. Och lämna tillbaka den försenade biblioteksboken. Och rätta romantikenartikeln.

Och ja, sen är det nog klart så vitt jag vet just nu i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0