sjung för mig och sjung ditt liv

Så mycket som händer att jag inte har tid eller ork att hänga framför datorn. Måndags var en riktigt seg dag men efter en middag med Frida på kvällen kändes det lite lättare. Tisdag var också hemsk skolmässigt men jobbet var roligt, härligt gäng som jobbar där. Onsdag blev konstig på många sätt. Jag förvånades och förvånade så nu vet jag varken ut eller in, men en två och en halv timmars promenad på kvällen och sen slutade även den dagen lyckligt.

Idag borde det blir spanskaplugg och träning men jag längtar efter fina bilder och té, så det blir nog rosa nyponté, bilder och träning. Hm. Jag har nog aldrig varit särskilt bra på att prioritera saker och ting i rätt ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0