söta rara underbara

Idag fyller den här vackra flickan i mitten av bilden år:

och oj, jag har visst gjort det till någon slags grej att alltid skriva inlägg om den som fyller år men jag tycker om det. Det betyder ju bara att vissa personer betyder något alldeles speciellt för mig. Amanda fyller i alla fall 18 och har lovat att göra stan osäker imorgon. Jag kan inte sova, nu igen, och har legat och gjort lite dokument med bilder som vi ska försöka smyga in i hennes skåp imorgon. Något som kan tänkas bli lite svårt eftersom hon inte litar på oss sen vi snodde alla hennes böcker för ett par veckor sen. Haha, det var kul. Hon gick till vaktmästaren och kansliet och var helt pissed off i två dagar enda tills vi erkände. Oj, nu bytte jag visst ämne. Hur som ska jag och Jennifer ge henne blommor och kort och en hemlig present imorgon. Vi ska äta middag och vi funderar på att stanna kvar när hon drar ut på krogen. Ja vi får väl se hur det blir med det men med mig till skolan ska jag i alla fall ha kläder, idrottskläder, övernattningsgrejer, pengar, bilder och allt sånt där nödvändigt.

Grattis på födelsedagen, raring <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0