sötsur

Jag kan inte riktigt sätta fingret på om jag tyckte om Alice i Underlandet eller inte. Saken är den att jag tycker om själva idén, berättelsen. Jag tycker om de fantasifulla miljöerna, de knäppa karaktärerna och allt det där busiga påhittade. Dessutom är jag helt förälskad i larven som röker på, den osynliga katten och J.Depp den grymmaste hattmakaren. Och så låter ju titeln så otroligt olagligt romantisk.

Där är problemet, jag vill vill vill tycka om filmen och därför tyckte jag om den, men frågan är om den egentligen var så bra. Hur som helst blev jag som vanligt inspirerad, jag låg och ritade till klockan två igår och jag har skrivit sju sidor i min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0