coffee and cigarettes

Inte mycket tid och jag får lite dåligt samvete över att jag spenderar så lite tid hemma. Men samtidigt är det min tid och jag känner att jag får spendera den hur jag vill, och just nu är inte dötid hemma vad jag behöver. Har sovit borta fyra av sju dagar senaste veckan och festat två av dem. Det är olikt mig, jag brukar tycka om dötiden hemma, när man njuter av att umgås med sig själv och inte göra mycket alls men ibland är det skönt att vara upptagen också och jag har blivit lite sällskapssjuk på senaste tiden.

Otroligt mycket svamlande just nu men jag är fortfarande lite borta sen i helgen. Idag ska jag packa och gå på hockey. Imorgon drar jag till New Yooooork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0