eternity

Klar med inledningar och avslut. Egentligen fuskade jag för jag tog bara sådant som jag skrivit förut, men vad spelar det för roll. Det är ju jag som har skrivit det. Och jag saknar det. Saknar det som jag har skrivit och vill fortsätta. Ska fortsätta snart. När jag får känsla för det igen.

Nu är det bara den egentliga uppgiften kvar. Förra var inget måste. Nu ska de sammanlänkas:

"En tidig morgon i mumindalen vaknade Snusmumriken i sitt tält och kände att det ar höst och uppbrott i luften."

"Det är inte långt hem men jag har ändå en mycket lång väg framför mig. Målet är svårt att nå, men inte okänt; jag skulle vilja förlåta mina döda föräldrar."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0