in the air

Igår bakade jag bullar halva dagen, lussebullar och kanelbullar och sedan drack jag glögg med moster och mamma. Och i helgen har jag inte gjort någonting, bara legat hemma och vilat. Vilat och vilat. Och tränat, i fredags, har fortfarande ont i hela kroppen.

Ikväll blir det träning igen men innan dess ska vi fira pappa och jag måste plugga. Det är alltid så jävla mycket plugg och jag har som vanligt skjutit upp det tills sista dagen. Jag undrar när jag ska ha tid att sova egentligen? Hela min värld är upp och ner och jag vet inte hur jag ska kunna vända den rätt - för jag har inte tid. Inte tid att sova, hur kan det ens vara möjligt att det är så ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0