istället för att...

Jag måste sluta vara så vass och obalanserad för jag känner att linan jag vandrar på just nu är väldigt smal och lätt att trampa fel på. Jag kan inte skylla humöret på årstiden för jag tycker om julen och även om vintern är kall blir jag såhär minst lika ofta alla andra årstider. Åh, det går bara runtrunt i huvudet och jag vet att jag är odräglig att umgås med när det blir såhär. Samtidigt kan jag inte vara själv. Och inte med andra. Och orkar inte spela.

Menmen. Idag funkar livet i alla fall och jag underlättar faktiskt för mig själv. Jag kan ta hand om mig själv. Nu ska jag sova tidigt och imorgon vakna sent och dricka te. Ska sova med min mysfilt och låtsas att jag har samma sällskap som jag hade i nattress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0