jag har en del riktigt snygga vänner

Jag skulle nog våga påstå att igår var den mest lyckade utgången hittills. Och deessutom var det så mycket mer än bara en vanlig utgång, för med det här gänget blir det alltid mycket mer. Det går att tjata i all oändlighet om vad människor betyder och hur viktiga de är och hur roligt man har men det är inte det jag vill ha sagt. Jag menar bara att om man har känt någon i nästan hela sitt liv, i tretton av arton år, då betyder det att man ska fortsätta känna varandra. Har man känt någon så länge och haft roligt under den tiden är det inte meningen att ett litet bråk eller något ska kunna slita dem isär.

Tiden är inte allt. Verkligen inte. Men tiden är ett bevis.


Kommentarer
Postat av: p

ÅH vad pinsamt. jag fick typ lite gåshud

2010-11-28 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0