oj vad flummigt

Jag fick säga
att min värld vändes
ett halvt varv
och stannade där

Nu ska jag egentligen skriva labbrapport men det suger så stört mycket och jag förstår inte varför jag ska behöva göra det när jag går SAM och inga naturjävlar behöver göra det. Och inte andra samjävlar heller... Idag var sista gången på skrivkursen också. Lite sorgligt för det har varit rätt kul. Men skönt för att jag äntligen får åtminstone en ledig vardagskväll i veckan.. Och lite mindre läxor.. Har lärt mig en hel del i alla fall. Vet vad jag ska göra när jag får tråkigt.

Just nu verkar det inte vara någon risk för att få tråkigt dock, jag har så fullt upp att jag knappt kan sitta stilla känns det som. Har hittat lite smågrejer till julklappar idag och råkade köpa en ny till mamma, glömde att jag redan hade köpt en. Men hur som så ska jag ha en riktigt hemmahelg, med pluggdag och julfix. Ut imorgon bara men fredag räknas inte till helgen den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0