prisoners of today

Jag och Jennifer konstaterade idag hur många beroenden en människa kan ha. Och att vi har alldeles för många. Chai Latte, grillmackor, klänningar och skor ligger aningen för högt upp på min lista.. Jag lovade att jag inte skulle köpa en enda klänning till under det här året och jag sa till och med att det borde bli enkelt eftersom det inte ens är två månader kvar. En halvtimme senare kommer jag ut från hm med en ny klänning i påsen....

Hursom alltsom. Jag är låg och tom och har ont i hela bröstet. Om en timme börjar pilatespasset med Lollo och Frida, sedan bodypump/spinning med laget och efter det... HARRY POTTER med Frida!!!

lite skit och lite kärlek till alla er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0