tanken slog mig

Idag gick jag runt i min ensamhet omkring Odenplan-Rådmansgatan och plötsligt blev jag livrädd för att flytta hemifrån. Tankar jag aldrig tänkt dök upp och allting verkade skrämmande. Jag som längtat efter att flytta i flera år. Jag antar att tanken blir mer skrämmande när man verkligen funderar på det på allvar. Funderar att på riktigt flytta ifrån vänner och familj, långt borta till en plats där man inte känner någon.

Och jag som alltid får hemlängtan när jag reser bort. Jag undrar om jag kommer att få hemlängtan när jag flyttat hemifrån?

Kommentarer
Postat av: Cessan

Jag kommer ju och hälsar på väldigt ofta förstår du väl så jätteensamt blir det inte hela tiden:)

2010-11-20 @ 07:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0