virvelvind

Igår var min värsta natt på säkert ett halvår. Aldrig haft så mycket ångest. Idag mår jag bra. Har tränat box precis och det var jobbigaste på länge, märks att man är otränad! Skakar i hela kroppen och kan knappt träffa rätt tangenter med fingrarna för att de darrar så mycket. Tränade igår också. Och ska köra rygg med Gustav imorgon och antingen pilates med Lollo och Frida eller spinnings med laget på onsdag. Träna är grymt.

Har även träffat finaste pellan idag och vi gjorde ingenting förutom att prata om allting, jag har förresten kommit på vad jag ska ge henne och Frida i julklapp, dags att börja leta nu! Fick lägesrapporten också, MVG religion catchiiing!

Kommentarer
Postat av: cessan

Meh hallå du kan ju inte säga att du kommit på en julklapp, tror du inte jag blir dödligt nyfiken då?? Jobbigt :(

2010-11-15 @ 21:39:32
Postat av: totte

haha förlåt fridis :)

2010-11-15 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0