jag trivs i ditt kök

Just nu skulle jag vilja ha alla bilder från alla människor. Jag orkar aldrig ta med mig kameran längre för jag vet att det alltid är någon annan som redan har, ändå blir det aldrig av att man tar bilderna från den personen. Men lite fina bilder från en trevlig helg med underbara personer skulle inte vara helt fel att titta på nu.

Dagen tillbringades hos Pellan där vi bakade kanel- och vaniljbullar (kanelbullensdag imorgon!) som blev goda. Vi lyssnade på jönssonligan-låten, tittade på filmklipp och tog kort. Vi pratade, skrattade och gjorde allt det där som jag visste att vi skulle göra, för att vi alltid gör det. Dagen var frihet och frihet är en skön känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0