och jag var nära att springa hem till dig mitt i natten

Känslan av att få ett hårt skott i magen eller att falla och ramla rakt på ryggen, den är obehaglig. Alla som någonsin upplevt det vet att man tappar andan och hur mycket luft man än försöker dra in genom lungorna verkar ingenting hända.

Jag har upptäckt något konstigt på sistone. Jag kan känna den känslan utan att få en boll i magen. Jag kan tappa andan, och glömma hur man får tillbaka den, av någonting som händer, eller ännu värre, när det inte händer något alls.

Jag vet inte varifrån alla känslor kommer men det känns som att dom är kvar för att stanna. Är hela tiden nervös och orolig. Är alltid stressad och extremt, verkligen extremt, tidspessimistisk. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag kan inte gömma mig men inte heller möta något, för jag vet inte vad det där något är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0