this is life

Sweet att mitt huvud snurrar och det kryper i min kropp som om jag vore full! Jag ville ju inte blir jättesjuk, jag ville bara bli lite sjuk så att jag kunde vara hemma från skolan utan att få ångest. Menmen, jag får väl skylla mig själv när jag önskar att jag ska bli sjuk...

Hur som har jag som vanligt stört mycket att göra så om det bara slutar snurra ikväll är allt lugnt. Ska skriva klart etikuppsatsen ikväll och helvete kom jag precis på, pappa hade ju lovat att hjälpa mig med Visma, det kommer vi inte att hinna nu... Suck. Imorgon måste jag skriva en labbrapport, ska även träffa David ett tag och sedan gå på hockey om jag orkar. Tisdag blir det jobb och skrivkursplugg, onsdag skola och sedan plugga pedagogiskt ledarskap. Helgen ägnas även den åt jobb och svenska tal, nationella om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0