wake me up

Igår var en bra dag för då fick jag äntligen träffa min fina vän. Vi gjorde mackor och drack té, sen åt vi kladdkaka tills vi mådde illa. Vi pratade om allt som har hänt på sistone och sen höll vi på att somna i sängen när begav mig hemåt igen.

Idag har varit en blandad dag. Möte med en snubbe imorse. Lektion. Shopping, hittade en sjukt snygg kavaj. På tunnelbanan är världens äckligaste människor och jag mår dåligt av folksamlingar. Jag lider av allvarlig förföljelsemani, jag får ångest av att stå ihopklämd bland folk och jag ryser när någon nuddar mig. Usch.

Nu blir det plugg för hela slanten, men det gör ingenting för det är ganska trevligt plugg. Och imorgon behöver jag inte gå på första lektionen om jag inte vill, för min lärare är världens bästa som förstår. Men jag ska göra det ändå, för jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0