you are lucky that you can walk in those shoes

En fin höstdag på morgonen. Jag gick bara hem från bussen vid Örbyskolan men önskar att jag kunde ha tagit en riktigt lång promenad då solen lyste fint på alla rödgula löv. Jag tycker ju om hösten egentligen. Har köpt mysiga höstkläder, både kofta och sockor. Vill ha en halsduk och en jacka också.

När jag kom hem gjorde jag iordning varmchoklad och åt en vaniljbulle som var över sedan kanelbullensdag. Har läst lite i min bok och sakta men säkert tagit itu med pluggningen. Det är så mycket så att det känns som att jag ska gå under, men så fort jag kommer igång känns det lättare igen. Under dagen ska detta hinnas med:

-avsluta loggboken
-renskriva texten från skrivkursen förra veckan
-skriva en nytext, skriva ut och kopiera upp till skrivkursen imorgon
-maila några samarbetspartners
-plugga rättskunskap (prov imorgon!!!)

Sedan kommer Amanda hit runt femtiden för bror ska hjälpa henne med hennes dator. Vi ska väl fortsätta plugga rättskunskap och troligtvis försöka ladda ner ett bokföringsprogram från UF till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0