asleep or dead

Helgen var bästa på länge och det känns lätt nu igen. Vi var på Liseberg och hade roligt. Jag sa ju att syskon var bra. Vi dränkte Nico i flumride och åkte det mesta. Till och med pappa. Jag var blöt hela lördagen och frös så att jag skakade, men det gjorde inte så mycket. Systers lägenhet var finfin och pytteliten, jag vill också flytta hemifrån.

Skoldagen var också bra. Jag och Jennifer köpte ballerina kladdkaka, sen doppade vi kakor i mjölk och hade mysigt. Vi skrattade åt ingenting och skolan är bra, faktiskt. Det är konstigt att ibland känns allt som har med skolan att göra så otroligt tungt, som att springa men aldrig komma framåt. Andra dagar känns allt hur enkelt som helst, även fast det är minst lika mycket att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0