grattis till ännu ett år i helvetet

Shit, jag undrar verkligen vad som har hänt med mig. Jag totallackade sönder för att jag inte fick sitta i framsätet och sa att jag tänkte gå hem från Globen. Sen har jag surat i en timme, snacka om att vara långsökt. Jag kan inte borde klaga så mycket på att L är barnslig, jag är ju uppenbarligen inte världens bästa själv heller?!

Hursomhelst så var dagen ingenting igen. Jag har inte så mycket känslor just nu. Rätt låg sen igår, men tack och lov inte bakis. Hade bara en lektion och sedan fixade vi lite småsaker. Är äntligen klar med pedagogiska uppgiften men den är så flummig så jag vet inte vad.

Sist men minst vill jag önska alla er som vill ta åt er att dra åt helvete. Jag orkar inte bry mig mer, men jag gör det ju ändå. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0