living

Kunde knappt komma ur sängen imorse och när jag väl var uppe hade jag sju minuter på mig att bli klar. Jag är glad att jag gick till skolan ändå för idag var en sådan dag jar inte hade orkat med själv. Provet, som jag oroade mig till tusen för gick bra, typiskt mig att vara stressad i onödan. Resten av dagen var så tråkig att jag höll på att avlida men en viss liten J gjorde naturen helt klart värd. Bästa skrattanfallet på länge och allt är oseriöst.

Nu är jag hemma och stressar upp mig igen, måste plugga och jag orkar bara inte öppna böckerna, fastän jag vet att det alltid är enkelt och rätt så roligt när jag väl kommit igång. Jag skulle behöva någon som drar igång mig, som tvingar mig att börja med saker för jag är alltid så seg i starten.

Funderar på att baka kakdeg, bara för att tänka på något annat en stund. Frågan är bara hur jag då ska hinna med allt. I-lands problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0