vad är en sanning?

Jävligt mycket snack och jävligt lite verkstad hos en del människor just nu. Jag vet inte hur länge jag orkar med det här. Bryts ner snabbare än någonsin och för tillfället är det inte många jag orkar med. En, två, kanske tre personer, resten kan dra åt helvete.

Vem kan egentligen tala om vad som är rätt och vad som är fel, vad som är sant och vad som är falskt? Det finns ju inget svar som alltid stämmer, svaret kommer olika från varje individ. Ingen kan säga till mig att det inte är sant, för om jag känner så här då är det så för mig. Ingen kan säga att jag har fel, för så länge de inte kan motbevisa mig så har jag rätt. Det finns inget som heter osanning, allt är en sanning, det beror bara på hur man formulerar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0