you can't have all of me 'cause one part is still missing

Och jag hade lovat mig att en person aldrig skulle få betyda så mycket för mig igen. Hade lovat att aldrig lägga mitt liv i någons händer och att aldrig behöva en person på samma sätt. Det löftet höll inte särskilt länge, somliga verkar inte lära mycket alls av sina misstag. Eller också trivs jag bara inte ensam. Hur som orkar jag inte bry mig om det heller. Verkar visst inte vara mycket jag orkar bry mig om just nu.

Har missat alltför mycket lektioner och har inte börjat plugga än, får ta det i helgen. Annars ska jag träffa fina människor i helgen. Människor som det var alldeles för länge sedan jag såg sist. Och nu är jag sugen på att baka. Ska försöka skrapa ihop en och en halv deciliter mjöl och slänga ihop en kladdkaka. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0