jag är vaken hela natten

Och det gör ingenting att jag bara har 300 kronor på mitt kort, eller att jag har spenderat över 8000 kronor sedan jag fick påsklov. För alla pengar har gått till bästa, underbaraste sakerna. Förutom massa krimskrams och kläder så har jag ÄNTLIGEN betalat Grekland samt köpt Peace and Love biljetter. Så glad. Om exakt två månader är jag och Jennifer i Borlänge. Och om 40 dagar tar jag studenten. Om 40 + 10 dagar åker Fridisen och jag till solen. Jag vill vill vill. Vill börja packa redan idag.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha jag började ju typ planera kläder till P&L i vintras x) Ska fett ha min shirtsdress :D

2011-04-28 @ 20:25:50
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0