Min att göra på lovet-lista

Att göra på lovet

- fixa cykeln!
- plugga bokföring
- skriva naturrapporten
- spela match
- gymma
- springa ute
- SOVA
- jobba
- köpa påskgodis
- äta frukost i solen
- pyssla med mitt album
- läsa böcker
- skriva
- göra ingenting
- hitta studentklänning
- sola
- gå lååånga solpromenader

Bättre sent än aldrig, känner jag just nu. Kom på att jag inte hade en aning om vare sig vad jag skrivit eller vad jag gjort under lovet. Så igår kväll när jag inte kunde somna för att huvudet var fyllt av bokföring kom jag på att jag borde stämma av min lista.

Gymma, springa, träna hann jag ju inte med alls eftersom jag bara har hostat hela lovet. Sova hann jag inte heller så mycket eftersom jag jobbade i mängder. Var ute massvis också och hade jättetrevligt. Cykeln glömde jag bort och likaså bokföringen, min enda lediga dag ägnades istället åt en cykeltur med Fridisen och mina lediga kvällar på stan med Jennifer och lite annat folk. Studentklänning hittade och köpte jag idag och resten får ligga lite på min hylla fram tills sommaren.

Nu - Eclipse !!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, men jag har ju inte börjat packa på riktigt.. Bara mentalt ;)

2011-04-28 @ 23:34:52
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0