Om du ville så skulle du förstå

Fredagen som var blev precis en sådan dag som jag behövde. En sådan dag som jag längtat efter så länge och som gör att jag kan leva normalt i flera veckor nu, leva på känslan från den dagen.

Jag gick i skolan i två timmar, åt pizzalunch med Jennifer, åkte hem, duschade, handlade lite och sedan städade jag på mitt rum. Jag städade i flera timmar och jag har nog inte grovstädat så sedan jag gjorde om. Jag dammsög under och bakom alla hyllor och skåp, rensade ut massa skräp, damm- och våttorkade alla bort och platta ytor och sen gjorde jag fint. Jag vattnade blommorna, ställde upp mina nya ljus och min spegel och mina dekorationsstenar.

Kvällen ägnades åt "Så ska det låta" på tv och min Harry Potter, som alltid. Jag har aldrig behövt en sådan dag så mycket som det behövdes nu.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det är ju chill att nån kan ta det lugnt iaf =p



btw, damsög du? ;)

2011-04-03 @ 15:51:00
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0