SLUTSTRIDEN

Det här har varit två utav de absolut bästa dagarna på riktigt länge. Igår var vi trötta och sega hela skoldagen men vi hade i alla fall kul när jag och Jennifer fixade oss på rasten och efter lektionen. Ett litet plus i kanten för att vi fick gegga med lera på lektionen också, hehe. Sedan var det ÄNTLIGEN dags för årets och livets och världens grymmaste skiva. Jag har aldrig haft en så rolig utekväll!! Det var underbart att äta middag med alla i klassen och alla föräldrar och syskon, det var skitkul med alla nomineringar och jag blev klassens färgklick, måste väl säga att den stämmer rätt bra, haha. Sen kom alla och vi elva-tolv var det fullt drag. Underbart att man kunde vända sig och var man än tittade fanns lyckliga ansiken, ansikten som tillhör folk man känner och tycker om.

Skoldagen var väl egentligen inte så rolig i sig men det var ändå härligt. Vi fick sovmorgon till halv elva, hade en seg timmes redovisning&beskattning där alla satt med solglasögonen inomhus och sedan gick halva klassen till Bamses och käkade riktig bakismat, undrar hur många gånger jag ätit pizza där på senaste tiden... Sen fick vi äntligen sitta på vårt ställe också, ute i solen på skolgården och bara chilla. Vi satt ett stort gäng i klassen och bara njöt av värmen, sol + converse + solglasögon + ingen jacka + underbar klass = kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0