sommar, sol och drygt en månad kvar av skolan

Tillbaka i skolan igen men det känns inte så farligt som jag väntat. Var inne i stan på morgonen och hittade en jeansskjorta som jag velat ha så länge! Köpte också en jättesöt jeansklänning och en baddräkt, älskar beyond retro.

Har hittat studetklänningar nu ockå, alldeles för många så jag hade inte alls behövt panika över att inte hitta någon. Nu har jag tre stycken att välja mellan och som vanligt säger alla jag ber om råd olika, funderar på att köpa två, bara för att liksom.

Hur som helst har vi bara en lektion idag, och den är chill för det är bara repetition och jag och Jennifer är smarta så vi kan redan allt och satt utanför hela tiden för att vi inte orkade lyssna på genomgången. Snart blir det solglasögon och chill utomhus, kanske lite läsa också. Sweet.

Kommentarer
Postat av: J

Smartast i klassen!! ;) Köp 2, haha dock säger ju inte Amanda samma som mig (a)

2011-04-26 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0