sommarlov vilken härlig tid

Planerna var att sitta inne och råplugga tills jag var helt klar och kunde skicka in min rapport men Frida lurade med mig ut i solen istället, vilket var helt underbart. Vi tog fram cyklarna och trampade oss in till någon park, vet inte riktigt vart vi hamnade men någonstans mellan Skanstull och Zinkensdamm tror jag. Där satt vi på en liten sten i solen och fick Spanien/Rimini flashbacks. Vi åt baguetter med philadelphia på och drack saft. Vet inte hur länge vi satt där men det var helt helt underbart.

Kändes som vilken sommardag som helst och jag skulle inte bli ledsen om hela mitt lov fick bestå av sånna härliga soldagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0