ät fett och socker tills du spyr

Vill man ha något måste man kämpa lite för det också. Har gjort nästan ingenting hela dagen som vanligt men jag tycker om att ha det så. Var ute och sprang och herrejesus. Är man smart så är man smart. Jag är det sannerligen inte. Har knappt rört mig sedan sista fotbollsmatchen i juni, bortsett från lite småpromenader, och tror ni inte jag går ut och springer min längsta runda?! Jag vet inte riktigt hur jag tänkte där, tänkte nog att jag skulle ta igen lite som jag missat. Orkade långt ifrån hela rundan i alla falla och var tvungen att power-walka tre gånger för att inte ramla ihop. Tror nog i alla fall att jag sprang ca sju kilometer och gick lite drygt två så jag är väl helt nöjd med det!

Har gjort ett mat- och träningsschema som gäller för en månad framåt, tills den dag då vi åker till USA! Det ska följas till punkt och pricka så jag ska ha med det i fickan hela tiden så att jag inte fuskar!

Kommentarer
Postat av: V I C ♥

Hallå där :}

Tänkte bara tipsa om att jag gör kvalitets designer enligt dina önskemål & din budget. Hör gärna av dig!

p u s s

2011-08-11 @ 17:09:16
URL: http://houseofvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0