dreamer

Börjar bli snurrig av alla drömmar som inkräktar på min sömn varje natt. Stirrar i taket halva natten. Vrider och vänder mig som en besat när jag väl somnat. Vaknar, svettas, gråter och frågar mig vad allt betyder. Alltid mardrömmar. Aldrig samma mardrömmar. Bara snarlika. Lite annorlunda miljö eller en person som byts ut. Död efter död. Hån efter hån. Och det bara fortsätter att värka i hjärtat när jag undrar om du verkligen förtjänar att behandlas som du gör i min hjärna. Är det för att du betett dig som du gjort som min hjärna bearbetar dig på det här sättet? Eller är det min hjärna som försöker övertyga mig om att du inte är bra för mig.

Eller har det helt enkelt ingenting med någonting att göra. Drömmarna råkar bara vara hemska pågrund av dagens intryck och personerna som är med är närvarande bara för att de finns i mina tankar?


saknar min drömfångare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0