ensam hemma

Jag visste väl visste väl visste väl att jag inte hade slängt mina gamla älsklingar. Nu kanske jag klarar mig lite! Får in lite nya pengar idag också så jag tänkte försöka betala Jennifers pappa... Börjar tröttna lite på att vara hemma, bara efter sex dagar. Men egentligen är det inte hemma jag är trött på att vara. Jag är bara less på hur det ser ut och allt som händer. Hade jag fått ha det som jag ville hade jag nog stått ut mycket mycket längre. Men nu är det som det är så därför ska jag kolla lite jobb. Så fort jag orkar typ. Och jag är inte den snabbaste på att ta tag i saker så det lär väl dröja tills jag vaknar upp och inser att detta är dagen då jag kommer dö av tristess om inte jobb sökes omedelbart.

Livet är allt oförutsägbart. Eller inte det minsta, man är bara för dum för att fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0