just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Idag är en bra dag. Om tio dagar är jag arbetslös. Om trettiotvå dagar åker jag till USA med Jennifer. Idag vet jag inte varför det är en bra dag för det är ju inte idag något händer, det är ju om tio och trettiotvå dagar. Hur som helst är jag hungrig, jag försöker bli av med mitt beroende, jag har lyssnat på bra musik, mitt rum är nästan nystädat, jag ska börja träna i veckan igen, jag ska börja laga mat en gång i veckan igen och jag har hittat min kameraladdare!

Och så är jag glad. För det är en litenliten varm prick i mitt bröst som blir större och större och tvingar mina ögon att le varje dag. Och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0