make me believe

Och som sagt lovade jag ju mig själv att aldrig någonsin bli beroende av en annan människa igen. Och självklart föll jag dit för trejde gången under bara ett fåtal år. Fastän jag inte riktigt är beroende den här gången har det påverkat mig mer än vad jag vill att människor ska kunna påverka mig och mitt liv. Jag vill att mitt liv ska handla om mig och mina beslut och mina drömmar och allt vad jag vill. Men på något vänster lyckas jag alltid låta folk utifrån få allt för mycket makt.

Den här gången har du inte ens bestämt något, sagt något eller ens uttryckt en åsikt som borde påverkat mig åt det håll det gjorde. Det enda du gjorde var att säga raka motsatsen vilket resulterade i att jag bara föll allt djupare.

Jag kastade bort min dröm. Och jag trodde aldrig jag skulle säga det här igen. Men jag börjar tro på kärlek igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0