some put their faith in the stars

Jag har svårt att ta in alla känslor som svävar runt mig just nu. Har svårt att tolka dem och hantera dem. Är både glad och inte glad, nöjd och inte nöjd. Känner att jag tagit de rätta besluten och känner att jag tagit beslut som är helt åt helvete. Jag antar att det är så livet är. Vissa saker som är bra och vissa som är helt fel. Och att kunna hantera det som inte känns rätt just nu, för det kommer troligtvis att leda till något bra i framtiden - något man hade gått miste om ifall beslutet hade varit annorlunda.

De närmsta veckorna lär väl handla om cv skrivande, jobbsökande, städning, rensning i lådor och garderober, träning och lite annat strö för att fördriva tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0