a love story

Min resefeber denna gång är relativt lugn och jag undrar om det beror på att jag faktiskt inte riktigt varit medveten om hur snart det är jag reser. Eller att jag har blivit gammal och vis. Eller att jag började packa så sent. För jag vet i alla fall att resans längd inte har det minsta med saken att göra. Har äntligen packat färdigt och tror inte att jag har glömt något väsentligt. Det blev endast två par skor som fick följa med men betydligt fler ringar och annat krimskrams.

Har varit och tankat bilen precis och nu varvar jag ned och lugnar mina nerver med dagens droger och en kopp chai. Nu tänker jag hela tiden att jag borde gå och lägga mig, den där standardtanken jag har varje kväll då jag har något inplanerat dagen efter. Vad som verkar vara gift, eller åtminstone sambo, med den tanken är att jag absolut inte har någon lust att sova. Istället vill jag sitta vaken, städa rummet så att det är fint och fördriva tiden med lite läsning och wordfeud-spelning. Måste hetsa Jenni lite så att hon blir klar med sin jekla packning någongång så att jag har någon att spela med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0